Amsterdamse ambtenaren dol op vlees: ‘Heel hypocriet!’
Van De Telegraaf · 2026-06-28T06:02:00 · waarom deze bron?
Amsterdam heeft een verbod op vleesreclames en adviseert 60% plantaardig eten, maar ambtenaren en bestuurders geven zelf geen goed voorbeeld, wat kritiek oproept op hypocrisie.
Bronnen
Benadering
De Telegraaf benadrukt de hypocrisie onder ambtenaren. Het Parool en AT5 benadrukken het morele falen van het stadhuis. Andere bronnen richten zich op totaal andere onderwerpen en zijn niet relevant voor dit verhaal.