Twee dagen minder treinen door nasleep hittegolf
Van Omroep West · 2026-06-28T13:46:53 · waarom deze bron?
Maandag en dinsdag rijden er minder treinen in de Randstad vanwege de nasleep van de hittegolf. De NS verwacht beperkte gevolgen voor reizigers.
Bronnen
Benadering
Nederlands Dagblad benadrukt de beperkte impact van de maatregel. Omroep West focust op de oorzaak: de nasleep van de hittegolf. NU.nl Algemeen vermeldt onweersbuien als extra factor. Omroep Brabant meldt een gerelateerd busprobleem, maar dat is een ander vervoersprobleem.