Ombudsman waarschuwt Kamer: 'Gedupeerden gaswinning blijven vastlopen'

Van NOS Binnenland · 2026-06-22T07:18:21 · waarom deze bron?

De Nationale ombudsman Reinier van Zutphen waarschuwt de Tweede Kamer dat bewoners in het bevingsgebied te lang in onzekerheid blijven door gebrekkig beleid van IMG en NCG.

Bronnen

Benadering

NOS Binnenland benadrukt de verloren dossiers en het falen van overheid. De Telegraaf, BNR Nieuwsradio, Omroep Gelderland en Omroep West behandelen geheel andere onderwerpen en zijn niet gerelateerd aan het bericht over Groningen.