Alle Radboudmedewerkers uit hantaquarantaine, niemand ziek

Van Nederlands Dagblad · 2026-06-22T14:08:21 · waarom deze bron?

Twaalf medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen zijn veilig uit quarantaine gekomen na behandeling van een hantaviruspatiënt. Geen van hen werd ziek. De patiënt was opvarende van cruiseschip Hondius.

Bronnen

Benadering

Nederlands Dagblad, NU.nl Algemeen en De Telegraaf benadrukken dat alle twaalf medewerkers uit quarantaine zijn en niemand ziek werd. The Sydney Morning Herald meldt quarantaine van cruiseschipreizigers in Australië, wat een ander geval lijkt. The Independent – World is irrelevant.